Update från Turkiet dag 3

Tjeena bloggisar Fanny här! Idag har vi  såklart badat och solat !
efter lunchen gick jag mamma pappa figo ak och Håkan ner till stranden  igår så fick jag mkt salt
vatten
i ögonen men det får man ju räkna med  ! Så igår köpte jag simglasögon  så  det var roligare att bada i dag =)
Jag har fkiskt tryckt i  mig 2 glassar idag men det blir nog men det blir nog mera glassar som kommer i magen :P
Nu ska vi åka på stan och äta sen handla 


föresten tack för tipsen moster sus =)

kram faani


Japp hoppas ni hittar något riktigt fint nu när ni skall in och shoppa! Glöm inte att besöka restaurang Tropic eller Astral, det är nog samma restaurang tror jag, de har visst byggt om där sen vi var där i höstas!



Kram Moster Sus

2008-08-16 | 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback