Update från Turkiet dag 2

Tjeeeeena  Bloggisar =) Nu sitter jag på hotell rummet och tar det lugt efter en lång varm dag !
Det var faktiskt 45 grader i skuggan ! Och idag har jag faktiskt fått lite färg och solbränna under ögonen "Det svider"
Idag vaknade vi cirka 08.30 och då klädde vi på oss och gick ner till frukosten ! Efter det gick vi till pooooooolen och
plaskade runt haha .När vi skulle gå och äta lunch så gick Carro och Erika och hämtade sina handukar då trodde moster A-K
att Figo följde med ! Det var tur att Håkan vände sig om och kollade ! Och där låg figo utan armpuppar i vattnet och kunde inte simma och Håkan hoppade i DAGENS HJÄLTE =)=)  tur att han inte druknade shuuu !Se åt vi lunch och sen gick vi ner till
havet !Efter det så badade vi lite till i poolen ! och sen åt vi Middag efter det blev det SHOW =)  Det var låtar från HIGH SCHOOL MUSICAL !  tyvär  så glömde jag usb kabeln till mobilen så jag kan ej ladda in bilder men jag lovar att ni kommar få seeee över 100 bilder :)  Nu ska jag sova strax och i morgon blir det nog bada i poolen och på kvällen ska ta en titt på stan och

SHOPPA SHOPPA =) 
Hej då bloggisar men i morgon kanske jag lägger ut ett till inlägg hihi !
KRAM
FAANI



Typsikt inga bilder! Jag som var så nyfiken att få se hur ni har det! Åh herregud låg han i vattnet? Gud vad jag blev skraj! Lille gubben! Håll nu ögonen på lillen resten utav veckan!



Kram Sus

2008-08-15 | 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback