Update från turkiet

heej bloggisar nu har vi tagit en titt på stan och det fanns inte så mkt intressan men men =)
Jag köpte faktiskt 3  Björn borg trosor   ! Vi åt på en resturang och det smakde mkt gott
i morgon ska vi och åka en båt till nån flod  det låter rätt så kuuuul
Tack så jätte mkt moster för det du hade skreve på bloggen om mej :P:P mky snällt
vi var faktiskt på väg att gå den dära strand vägen men klockan blev för sen ja ja men vi kanske kan göra det
nån annan dag !!

//Faani


Åh ska ni åka på Manavgatfloden!

Härlig resa!



Kram kram

/Sus

2008-08-17 | 01:36:35

Jag blev tipsad om din blogg av http://sus68.blogg.se

Din blogg är kanonfin! Har du skapat din bloggdesign själv?

2008-08-17 | 10:05:45

Åh så trevligt ni verkar ha det! Vi var i Side för några veckor sedan och bodde på Side Resort, vi åkte också på utflykten till Manavgatfloden. Jätte mysigt var det! Jag längtar redan tillbaka, men det var lite för varmt. Men det kanske är lite svalare nu några veckor senare.



Kommer att läsa här igen, tyvärr har jag ingen blogg du kan läsa.

2008-08-17 | 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback