Sommaren 2008

Nu börjar sommaren dra mot sitt slut .skolan är i full gång och löven har börjat fallat från var och ett träd
och  man bär lite varmare kläder =) Men sommaren har varit  lite upp och ner   minst 15 dagar har det varit hyfsat väder
men jag har ju faktiskt åkt utomlans så man kan säga  22 dagar :P ja  inte bästa sommaren men man har haft nåt att göra  även det har varit lite  små regn och kalt ute  ! Men vad är bästa sommar minnet av sommaren 2008-Jaa det är svårt ska nog säga att när jag och Ninni var i min stuga med farmor och farfar  och när vi var i turkiet =)! 

Vill ni se bilder  från min sommar ? Ja vilken dum fråga jag ställer ...klart ni vill :)
Men sommaren 2007 är det bästa sommaren i mitt LIV  som jag minns hehe !


Jag och sötnos Jennifer <3 hängde
mest vid stranden på dom soliga dagarna
och käkade massvis med Glass =)



jag och Jennifer umgicks i alla väder =)


Jag var såklart med denna sötnos med <3


och vi hitta fynd på riverbird haha  !


jag i en fin sommar bild


jag älskar kamran =)


Jag o min favvo IDA   längtar tills du kommer
hem nästa sommar då är 5 år =)


Gullprutt <3

Var på bröllop denna sommar :P
Lill fis <3


vi var även en sväng till stockholm denna sommar


jag var även på nåra partyn i sommar
och är fest glad på bilden :p


HAHA jag och min Jennifer <333!
det här var en liten smakbit av min sommar men har mkt
mer kort men orka inte lägga upp nå mer
//Faani


Hihi.. Så kul att se så klart! Bilder är alltid kul!



Kram moster Sus

2008-08-30 | 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback