Nu är jag hemma -skönt

Hej hej nu är jag hemma från turkiet ! och har besökt doktorn idag för jag har haft så himla ont i öronen dom
sensaste dagarna   och jag fick besked att jag har öroninfektion  =( är det  nåns som har haft ??  säg hur det är då !
Så jag fick öron droppar och pencelin !  Och i morgon så har jag fotbolls cup och jag har ju inte hålit i gång på hela veckan jag har ju barat softa med glass och sol och har badat förståts hehe !  Men resan har  varit kul !
Men jag kan medge att Egypten var den bästa resan jag har varit med om =)
Nu har jag så himla många bilder  så vill ni se ? Klart ni vill hihi


Här kommer dom
¨

Erika och figo  är väldigt bad sugna =)=)


vid poolen Erika och Carro "


och carro badar !


Dom igen  :P


Sötnos  Figo badar såklart


och jag drack en iskall Dricka ice slush


Erika hoppar ner i poolen


Lollo =)

Jag  har världen´s snyggaste mamma ..Älskar deej mamma ¨


Moster  ak . kusse Erika o min snygga morsa =)

Sen på  kvällen  så  var det mini disco och Figo och erika var i full gång hehe



Mini disco


Nere på hotellet fanns det ett spel rum och det var en liten karusell
och Figo ville åka den  men inte ensam så jag åkte med han haha
den gick så sakta så sakta ZZZZZZZZ....



Men vakna Erika hallå hallå ! Hehe Carro och Erika spelade ett spel


På kvällen när  vi kollade på en show då så drack vi en as god barn drink den heter
Lollo swimmer mmllm så goo

Mums fille babba :P:P


Shoooooow! 


Jag på båtem på mannavgatfloden !


Mamma på båten

på båten  så blir Figo fotad av en fotograf


Fotografen säger hur  Figo ska stå "


Gud så söt man få vaa !


Tänk att jag har sötaste kusinen hela vida världen !


Hehe jaag och nån toppless i bakgrunden hahahaha

'


Jag och syster

Jag och syrran på hotell rummet !


Paris Hilton Wannabe det är va jag är"


Syrran och Figge


Tänk att jag har snyggaste o snällste föräldrarna  världen ÄLSLKAR ER MEST

ÅHHHH VAD DU ÄR SÖT <3


PUSS KALAS HEHE


och ännu med pussar


Hihi jaa


WOW . på flygplatsen  i turkeit så var det en väsk affär där fanns hela Paris Hiltons
väsk kolliktion   gud så cooolt men mamma och pappa hade nästan inge Lire kvar så jag kunde inte
köpa !
//Faani


Åh jag har längtat hela dagen på bilderna! Åh så fina bilder!



Kram Moster Sus

2008-08-22 | 23:39:41

Härliga bilder :)

2008-08-23 | 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback