MYS PYS MED MAMMA <3

Mamma har ju så ont  överallt så jag sa till mamma att hon bara skulle ta det lugt  medans jag gör ordning
kvällsmål så jag kokade te   och  hackade gurka och parika  och gjorde ording fikat  sen serverade jag i vardags rummet
och tände lite ljus och sen myste mamma och jag  :D mkt gott  det är  så härligt att bara slappna av ! Men denna helg har jag  hjälpt till mkt i hemmet ! jag har lagat lunch och middag plockat in i disk maskin ..det är bra att vara sysellsatt hela tiden :D  i morse  så  gick jag till mamma och pappa i doms sovrum där låg vi och gosade ! och gav mamma massage
på rygg ben och fötter :)

I morrn så har vi lingon plockning i skogen så  jag ska varma kläder och  gå i min söta stövlar hihi
jag och mamma var ju inne på ok nu i kväll   då hade ju inte hunnit köpt nåt fika för i morgon ! så då fick
jag köpa en stor muffins  och även god saft !





nu sk jag go och forsätta att gosa med mamma min

//Fanny



De var en toppen kväll gumman

älskar dig för allt i världen

2008-09-01 | 17:01:15

jaG ÄLSLKAR DEJ SÅ MKT ATT det inte går att förklar <3

2008-09-01 | 20:45:38

Åh så gulligt!

/Sus

2008-09-04 | 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback