Bröllop

Igår var ju jag på bröllop ! och bröllopet var jätte fint sen for vi till byggdegården för att äta och så! När man kom in
fick man bål  ! Sen jätte god mat ! Tur satt jag bredvid och Carro och en tjej som heter Malin som jag har spelat hockey
Jag lekte med Ida och jag träffade en ny kompis som heter Victoria! Sen berättade Åsa asså Bruden hur christer friade till henne så här var det hon satt på en toalett i sundsvall och han kom in och friade när hon satt på en toa =)=) haha
sen vi  01.00  åkte vi buss hem och kom hem ca 01.30
Nu kommer kort

Klänningen jag bar!


Brudparet och doms barn!

Ida =)

Carro´s kompis sofie och Lilla Idas lillebror Hugo som är 4 månader


Ida igen söötnos =)=)


Haha Malin och Sofie =)



Britta min granne (farmor till Ida,Hugo och brudparets dotter moa


Brudparets dotter Moaaa!
¨
Sofie.Moa och Malin

Jag och Malin kramar ihop MOA=)=)=)

GOTT !

Ida håller upp  burkarna från bilen

Sofie ,Ida och en liten bit av meej !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback