Party Party :)

I går  (Fredag) hade Alva party !! hon fyllde år för minst 4 månader hon fyller år sista dagen på året !!
Men det var väldigt kul där ! =)  Vi åt  en god  middag !! Kyckling spett och ris mm  *Mums*  vi behövde inte sminka oss hemma eller göra ordning håret  :-)  Det gjorde man där !! Alvas moster Lelle sminkade min syrra Carro och två tjejor till!! Min syrra var rätt så populär ! Alla ville bli sminkad av henne  ! Carro vill ju bli frisör och sminkartist!
hon har tränat  på mina gamla barbie dockor hahahaha !! hon sminkade mej först och  alla ville sen bli sminkad av henne sen !  här kommer bilder från partajet  + jag glömde nästan  att vi åt världens godaste efterrätt ! man fick doppa frukt i CHOKLAD 

          
efterrätten mums 



  N/E                                 jag                              nattis frisyr            Hilmas frisyr


Ni måste ha haft en toppen kväll kram Mamma

2008-04-13 | 10:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback