shoppa shoppa shoppa !!

idag  har jag varit på skolan helt som en vanlig trist dag men dagen öppnade seej!! jag tog ledigt 2 timmar
för jag skulle fara och shoppa loss med mamma!  vi började med att gå in på  lindex  där köpte jaag ett
plagg en snygg modekläning jag bär den just nu!! tihi=)  sen gick vi upp mot oscargallerian då gick vi
in på H&M  där köpte jag ett par jeans en tunika och en liten sööt kofta .
sen så gick vi in på uropenn deet fanns nada  där 
då gick vi in på DINSKO där köpte jaag ett par heta skor HÄRMADE KUSSEN! opps
 ja sen gick jag in på stadium fanns nada
men sen gick jag in  GLITTER! jag köpte ett par benvärmare
bär dom nu ( hur mysigt som helst)
sen avslutade vi stan och gick o åt på Mcdonals
jaa nu sitter jag i den trista värden  igen!
// Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback