24/10 -07 ons

idag har jaag som vanligt  varit i skolan och pluggat matte hade engelska gloser ! alla rätt yeeh
sen slutade vi kl: 13,00  sen gick jag hem innnan
det kikade jag in hos mamma på ICA
sen gick jag hem
när jaag  kom hem genom dörrn stog lilla sööta nasse
och väntade  det är en tjej vår katt killnamn vet men dom som ägde
katterna före sa att alla var pojkar men så var det inte!!
sen gick jag in på datan och surfade lite på internet
sen var jag så hungrig så jaag fick i meej nybakat tunbrö
mm smasken farmor & farfar jag vll tacka er tänk om ni
aldrig har bakat nåt så gott bröd vad skulle jag tag vägen hehe
mm det var as gott ´MUMS..
nu sitter jag här och skriver denna blogg klockan är  14.44
sen i kväll kl  18.30 så är det barnmarks träning då ska jag
ner och jogga lite träffa min bästis och andra kompisar
 sen ska jaag hem och kolla på topmodel  klockan 21,00
nu laddar jag till deet hehe // fanny=)image3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback