torsdag!!

Idag har jag varit mee jennifer ! sen vid klockan var typ 15.00 så gcik vi och pantade
flaskor och köpte margarin vi tänkte baka det var hur kallt som helst jag frös ihjäl hehe!!
sen så kom vi på det är ju alla helgons dag ! så då provade vi på en tant och sa Bus eller godis
 jaa hon gav oss 20 kr hehe sen gick vi till en gubbe där fick vi 2 godisar var osså gick vi till en tan där
fick vi  typ 17 kr mm sen gick vi hem och bakade chockladbollar det var gött!!!
sen så skulle jaag hem för min pappas bror jesper  var på besök han bor i sthlm
 det var kul!! sen så var jag hur hungrig som helst när jag var hos jennifer fick jag varken
mat eller fika sen jag kom hem var klockan 20.00 då åt jag mat det var kebab det var mmm



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback