vilken kalas dag !

idag har jag varit i stan. Med Pappa,Carro och Ninni vi betsämde det ! jag hade med mig 850kr jag köpte två linnen på bikbok för 149 kr, ett par skor på skokanonen för 250kr, ett halsband för 129 kr en pressent till Hilda en julklapp till mamma två julklappar till Natti och Jeffa! lite smått och gott!. Jag och Ninni gick själva på stan vi var på alla möjliga ställen kicks,H&M,CUBUS,kaphal,smått&gott,lindex,gallerix och många fler. så när jag kom hem hade jag bara 2 kr kvar hahah! efter stan skulle jag på party hos Hilda !!. Det var rätt så bråttom för det började 18.00 och vi var hemma 17.00 så jag stressade jag hade på mig ett linne jag köpte på bikbok det var randigt och glittrigt och jag hade på mig ett par jeans!. jag sminkade mig också! hade uppsatt med ett silver diadem  sedan var det dax att åka till Hilda hade jag köpt brevpapper och Marie Picasso´s singel!!  . På partyt fick vi göra vår egen pizza! vi kollade på film  High School Musical 2 fast vi såg inte hela . Vi gjorde charader och massa andra lekar  det var kul!  sedan kom mamma och Cissi och hämtade mig och Erika  för hemma hos forsgren var det också kalas Cissi fyllde 18 år men igentligen fyllde hon i onsdags men då var hon på Carola konsert! så vi firade henne idag istället  jag och Erika gjorde en drink och satt och ritade !! sedan åkte vi hem vid 00.00 tiden hahah  och Evelina Carro´s kompis sovde över hahha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback