torsdag !!

idag ja har jag varit på skolan njaa lite tråkigt men efter skolan hängde jag hem med jennifer! sötnos
sen aa alva var med oxå det var kul.sen gick Alva hem.
mamma kom hon pratade mest med moster susanne aa mammas syrra jag och jennifer vi
sminkade henne syrror wilma och felicia hehe dom är tvillingar!
dom blev söta! :-) sen lekte vi kurragöma med dom haha! det var roligt sen klädde jag och jennifer ut oss
vi tog på oss läppstift och en mösa ! dom trodde att vi var någon annan vi hette Cristina och Platina
hehhe vi kom på Platina det låter lite konstigt men men det skulle bara rimma (SKRATT)
sen gick jag hem ! med mamma hoppas det blir kul i morrn  :P


Hoppas att du får en minst sagt lika rolig dag som i dag då!/Kram Moster

2007-12-06 | 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback