torsdag! bakat

idag har jag varit hemma! jag och pappa for och åt mat på hotellet mums .. vi åt biffLindström den var gos efter det åkte pappa typ direkt på jobbet så jag gick ner till mamma på ICA vid 15.00 tiden vi skulle handla ingdrienser för mamma och jag skulle jul baka haha kul vi gjorde smörkola,ischoklad mamma gjorde bläbärspaj och jag gjorde chokladbollar mums ! nu sitter jag på datorn och skriver på denna blogg ! ikväll ska jag nog inte göra någonting bara slappa inför tv och ta det lugnt och imorrn får jag sova ut och sedan ska jag,Carro och pappa till stan Carro och jag ska gå ensamma för att köpa julklappar till mamma eller pappa eller någon kompis! och Hilda har party i morrn från 18.00/ 21.00 så det blir party jag har okså hela 955kr med mej  som jag ska köpa något på stan jippie
ingentligen så har jag bara 855kr men mamma sa att hon kunde ge mej en hundralapp så behöver du inte betala hela priset mamma vet nog vad jag ska köpa men det säger jag inte kanske efter jul för mamma läser bloggen så hon kommar nog se då !!

pusshej // Fanny



nu har jag okså en blogg. kolla in den kram jenka

2007-12-21 | 10:51:25

Ja visst! Har du kollat på Jennifers nya blogg?
Kram Sus

2007-12-21 | 11:30:00

Ja mammi har hjälpt mig
jenka

2007-12-22 | 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback