Tisdag villken rolig dag !!

idag har jag inte gjort nånting eller jo 7´st från klassen 
eller oxå många från skolan som ville fick vara med på
en sim tävling i kramfors det var Hilda,Alva,Jennifer,Sofia,Hilma och Johan
som åkte dit gud vad jag var nervös 3 hitet var det min tur gud var nervös man var
jag simmade allt vad jag hade jag kom 1:a gud vad glad jag blev
det var ju på tid oxå så med alla tjejer i min ålder kom jag 2:a fick silver
jag var den enda från skolan som fick en medlaj !!!
woohoo jag var jätte glad det var jätte kul!! :-)
sen hade vi fri lek jag skulle hoppa elr..
göra volt från 3:an plask landa jag på ryggen  gissa om det gjorde ont
jag var den enda i bassängen som hördes jag skrek  men jag var tuff
att jag klarade det !! heheheh men deet gjorde jätte ont jag blev alldels röd
på ryggen men sen så slutade vi !! jag skulle komma till Emma
efter skolan det var kul men deet var nog inte jag som var den glada min
MAMMA TOG KÖRKORTET GRATTIS PUSS&KRAM LOVE U !!
image10


Snygg morsa du har! ;o)
/sus i dus

2007-12-06 | 15:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback