tisdag 6 dagar kvar !

idag har jag varit på skolan   vi slutade 13.00  men jag ville jätte gärna ha gympa   men tyvär kunde vi inte det för          5-6:an skulle ha :-(  vi fick istället  ´sortera grejor från NTA:an skit tråkigt  sedan slutade vi jag gick hem och väntade på mamma och pappa dom var i stan och köpte jul klappar ! så  jag var ensam hemma men Carro kom hem så snabbt så  jag var inte ensam så länge men sen gick hon till Sofie nästa direkt ! sedan kom mamma och pappa hem jag och mamma skulle gå ner på ICA  och köpa godis och dricka till mej för imorrn så får man ta med sej godis och sånt på skolan för  det är sista dagen innnan jullovet  då ska vi se på film och vi slutar 11.00 jippie  så vi har ingen lång skoldag ! vi kommar inte jobba något imorrn hahha !! vi ska äta hamburgare och få julmust till dricka !!   men innan mamma och jag skulle gå skulle hon slå in klapparna  äntligen var hon  jag köpte lösvikt påse med godis och dricka sen fick jag oxå poppa en påse popcorn och ta med !! sedan gick vi hem men innan vi gick åt vi också middag hemgjord biff och potatis mums ! gött sedan satt jag på msn en stund sen sa mamma att vi skulle gå till moster A-K och Erika och Figo jag och Erika hade kul vi bakade Chokladbollar med figo det var kul sedan gick vi hem mamma och jag

image17 mums...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback