TÅRTA!

idag var det skola som vanligt sen efter skolan var jag med Jennifer,Erika och Alva:D
vi bestämde att baka en tårta till Johan för han fyllde år! på Lucia! så vi skulle handla ihop
men först behövde ju vi så klart pengar ! så vid skänkte  15 kr var ! jag gede 20 Jennifer
25 och erika inget! Alva 15 Sofia 15  Rebecca 15! sofia och Becca var inte med och hjälpte men
dom skänkte pengar iallafall sen behövde vi klart vara nån stans och baka tårtan!
 det gick inte hos Alva och inte hos Erika och inte heller Jennifer och inte hos mig
så vi gick till skolan och frågade  jaa fick det också!! sen gick vi och handlade allt vi
behövde  jag och Jennifer gjorde en tårta  och Alva och Erika gjorde en  på våran så var det en
glad gubbe haha med grönt hår!   sen blev vi äntligen klar med båda sen gick jag
hem!!! kollade på bonde söker fru och TopModel  det var bra för Hawa vann yeeh!
 

// FANNY :D :) :-D =) ;P :P   :S


Hej gumman!
Vilken fin blogg du har!
Roligt att läsa om vad som händer!!
Puss och kram!
//
Moster Malin

2007-12-13 | 20:25:52

Hallå igen!
Hoppas att tårtan blev god och att alla tyckte den var fin!
Kram /Moster Sus

2007-12-13 | 21:59:18

japp det blev de! tårtan blev en succé
johan
fick
4 bitar och dom blev inte små då!

2007-12-14 | 19:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback