söndag!

idag när jag vaknade kollade jag på film bombay dreams den var bra sen drog vi upp till kramfors
på dollar store där köpte jag ett rit block suddar penna och stift !sen när jag kom hem så for mamma
och jag och delade ut jultidningarna jag fick dom över 20 kr i trix haha och gotta! ;D
sedan var det skylt söndag på byn det var kul jag var med Natti,Freja,Jennifer och Alva vi hade kul!!
natti och jag gick in på alla ställen och tog godis hahahahah ! :D   haha sen var det
auktion tomten  hade den  hehe natti vi två klappar en börs och en halsduk vantar och en mössa fick
hon haha! börsen tror jag hon gillade mest sen gick jag  hem !! med syrran och släppte
nåra fisar haha Carro hon gap skrattade !! när gjorde det hehe hahaha hihihi mohahhaha


Moohahahahahaha roligt! Kram Moster

2007-12-10 | 10:40:10

hehrhe

2007-12-11 | 16:35:48

Roligt att läsa puss mammsen

2007-12-11 | 21:54:12

Inget nytt inlägg??? Vill läsa!
Kram moster som kommer tillbaka! =)

2007-12-11 | 22:27:06

Du har inte skrivit på ett tag nu! Du måste ju skriva för att behålla läsaren! Kram Sus

2007-12-13 | 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback