saturday!

idag  vaknade jag vid 8.00  jag var rätt så trött!! jag gick och kollade på tv men där fanns det ingenting!
då då gick jag in på datorn  där surfade jag lite på nätet! ;D
sen vid 09.00 var det jul kalendern! sen gick jag och tog på mej kläder sen åt jag frukos
risegrynsgröt jam jam det var gött !! sen så bestämde jag att Emma skulle komma 12.00 men
hon kom kl : 13.00 med det gjorde inget sen gick jag och Emma till pulka backen vid videvägen!
det var inte så mkt snö där så då gick vi hem vi satt lite på datorn sedan åt vi mat senare gick
vi och köpte gotta !! jag köpte en tidning och lite gotta! sen skulle jag gå hem då träffade jag syrran och Sofie
på vägen då hängde jag med dom hem sen fick vi lov att gå hem
för vi skulle duka för pappa han inte han skulle på jobbet ! :-)  Carro skulle inte äta hon hade ätit redan
så det blev bara mamma pappa och jag som åt det var jätte  gott !!
när mamma kom hem fick jag en film av henne och en 100 lapp för hon lovade mej i går
hon sa om jag får klämma din finne då får du 100 kr hahha!! men ska få 50 i morrn för jag städade rummet
sen kollade vi på tv junior eurovision  song contest! sen åkte mamma upp till moster A-K och Erika
var ju där förstås vi dansade och hade kul!! vi dansade till låta från 1970 typ hahah men dom var braa


Lät ju som kul kväll!
Kram Moster Sus

2007-12-08 | 23:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback