Nu är det JUL igen !!!

juuuuuul i natt har jag inte kunnat sova jag har bara tänkt på 24dec !!! först vaknade jag 5 i 4 sedan 5 och sen 7 jag har varit nervös idag vaknade jag 07.00 på morgonen för att se julkalendern!! sista avsnitet! och mamma och Carro vaknade senare på morgonen brukar vi högts öppna 2 klappar jag fick en kläning och som jag önskade mig Buzz!! jippie nu kan jag avslöja vad mamma fick hon fick Cristina Agulira parfymen! för hon tyckte den luktade gott!! Carro fick en digetalkamra!! som hon önskade sig vi får se ikväll om jag får en mobill för det vill jag så  himla gärna  

// Fanny P.S  "GOD JUL



Skulle du vilja hjälpa mig att lägga upp en header som jag har gjort :) ? vore jättesnällt för jag fattar verkligen inte hur man gör. Pappskalle som man är :)

2007-12-24 | 08:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback