MODO -LÖRDAG

idag fick man sova ut skönt men det var ju 1 dec 23 dagar kvar till jul!
ja idag for jag till stan jag köpte 2 tunikor en på H&M och en på kaphal!
sen bestämde vi att gå och se MODO i swedbank arenan Frölunda mot MODO!!!
jag stog stå plats med min älskade typ bästis och kusse Erika
vi hade kul men det var jobbigt att stå sen ringde moster A-K att det fanns två lediga platser
så vi gick dit och satt oss
sen var matchen slut det slutade 1-2 MODO förlorade det var synd men ändå!
sen for vi hem sen blev vi bjudna av A-K  på midag det blev TACOS igen men det är ju gött
vi hade kul vi var där till 00.30 vi gick hem för pappa drack !!sprit
áa mamma me!! jag var ju så trött att jag la mej direkt när jag kom hem



  MODO HEJA HEJA PÅ  !! MODO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback