Marie picasso

idag har jag varit i Ö-vik för att kolla på Marie Picasso hon sjöng två låtar sen skrev hon autografer! men om ville ha det fick man lov att köpa singeln eller skivan!! och jag ville så gärna träffa henne så jag köpte singeln för 20 kr !! jag tog kort på henne jag gav henne en tavla som det stog  "Du är värdefull" hon blev jätte glad och gav mig en stor kram ! hahasen gick vi och åt på Mcdonals pappa och jag gick dit först sen kom mamma och Carro och sa att Marie var inne på Glitter!! jag sprang dit för att knäppa kort på henne med mobillen! det var bara hon och jag där inne så det var skit cooooolt !! haha sen åt jag sedan åkte vi till Emma !  vi hade kul sen åkte vi hem!!
bilder på Marie jag och Carro tog
  Marie ägde!!
sen kommer en bild på mig påväg till ö-vik
 hihi lite werd !! men ändå !!


rolig dag puss mamma

2007-12-28 | 07:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback