Lördag !

idag  har jag mest tagit det lugnt men vid 15 tiden så gjorde jag  mej ordning ! vi skulle äta middag hos farmor och farfar  och släkten kom kusinerna Jasmine 4 år ,Christofer 7 år och Hennrik  12 år och fastser och hennes man ! efter maten  lekte vu kurragöma ! men det gick inte så himla bra ! för farmor och farfars hus är litet så vi gick ut Christofer räknade han hade hittat mig och Jasmine hon gick med mig hela tiden hon var som min lilla slav hahah ne hon följde mig vart jag än går,Christofer han hade inte riktigt hitta Hennrik det tog ca en timme för att hitta han ! Christofer gav upp och gick in så han hittade aldrig han! haha när vi skulle gå in skulle vi nästan gå direkt hem ! då fick jag en broch och ett halsband av farmor det brukar jag typ alltid få när jag är där! sen så skulle vi fara upp och gratta mosters man Peter som fyllde 41 år! Jennifers pappa Erika kom oxå vi lekte idol hihi sen åkte vi hem Erika sms:ade  mig ! vi hade typ bestämt  att vi kanske kunda sova överhos mig eller Erika ,det gick att Erika kunde sova hos mig vi satt på datorn kollade på filmen Bombay dreams och vi käkade popcorn gott sen  så  satt vi mest och pratade  goja haha kom du ihåg i Erika  "My dog he poop poop poop"  kom du ihåg hur mkt vi garvade  vi somnade typ 02.00 lite sent men men! sen på söndagen så kollade vi först på tv  Zoey 101 sen sa pappa att vi skulle ta frisk luft! vi gick ner på ICA till mamma vi knäpte lite kort  och träffade Alva !, sen gick vi hem och kollade på the simple life 3 ! och drack must   sen kom pappa hem och sa att vi fick lov att gå ner på ICA för att köpa mat för pappa skulle MODO ! med Erikas pappa  vi köpte färdig mat vi åt inte så mkt av det men men sen kom Håkan och hämtade pappa samtidigt skjusade han upp mig och Erika upp till henne ! för sjöng vi High school musical singstar sengick vi ner och ritade  sen åt vi mat ! sen gick vi upp och satt oss på datorn sen så lekte vi lite ! haha  eller gjorde hinderbana och sen gick vi ner och kollade på eldsjälar med mamma pappa och  A-K och Håkan och Figo
vi åt lite fika när det var slut åkte vi hem !


Men gud, Jamie Lynn är VISST gravid, hon erkände juuu!

2007-12-31 | 16:48:51

Vad roligt ni verkar ha haft!
Kram Moster Sus

2008-01-02 | 16:37:33

gick inte datorn sönder då?
HIHIHIHI :)


//Alva

2008-01-02 | 16:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback