lördag hela dagen !

idag  vaknade jag kl Kvart i 09.00   jag väntade till att se julkalendern ! sen efter julkalendern åt jag fukost
sen gick jag och satt mej på datorn sedan duchade jag håret och borstade tänderna och tog på mej kläder  sen vid halv 14 tiden åkte mamma och pappa iväg för att fara på 40 årskalas  hos min treméning Johanna´s pappa så Carro och jag blir ensam hemma hela dagen ! vid kl 16.00  gjorde jag och Carro ordning Middag det blev "TACOS" mums krums hehe jag ioch Carro sat vid matbordet väldigt länge för Carro och jag  garvade mkt.. sedan satt jag mej vid datorn! efter det kollade jag och Carro på Hairspray den var bra för hetingen Zac efron vad med hahah men erkän han är snygg ! haha vi poppade popcorn drack läsk aa nu sitter jagh här och skriver framför datorn  har inget annat att göra  har ni andra tråkigt ?? eller har ni nåt man  kan göra som är roligt  när kl är 21.30 prick sklriv en kommentar gärna kram hejdå !


Hallå gumman! Hoppas att ni har det trevligt och bra! Kram Moster Sus

2007-12-15 | 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback