jul vilken rolig dag !!

idag är det jul som ni förstår 24 december först åt  vi jul frukost  hos A-K !! det var gott sen for vi upp till Susanne ! hon fyllde år också vi bjöds på go fika mm smarigt....sedan åkte vi hem  för farmor och farfar skulle komma om drygt 2 och halv timme !! så vi gjorde ordning oss sedan kom äntligen vi åt klart julmat det var MUMS! GOTT efter det öppnade vi klapparna  jag fick  allt jag hade önskade mig mobill yes tack mamma och pappa love u!! smink,High School Musical soundtracket yes lite grejor till skumbad sängkläder almenacka tandborste en date påse med parfym,Deo och ett läppglans,en liten väska med 1 nagellack  och mkt mer !!
här kan jag visa lite kort från julafton !! frukosten och hos jennifer och hemma


mobillen jag fick =)


GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA  // PARIS HILTON/Fanny Westin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback