Jul lov jippie !.. =) onsdag

idag har vi fått tagit med oss godis på skolan  jag tog med mej popcorn,godis och dricka !! vi kollade på film vi såg  Sherk 3 den var rätt så rolig !  jag  kunde inte äta något för jag hade ont i magen men jag hade inte ätit något mkt .. heller så Natti fick min popcorn påse godiset behöll jag om jag ville äta det sedan ! efter filmen gick vi på maten vi fick hamburgare och jul must jag tog bara en orkade inget heller ! sedan följde jag Jennifer hem och Natti också vi hade jätte kul vi gjorde en show som hette  mitt f.d  hahah jag var program ledare och jennifer gästen Natti hon filmade haha  vi fick aldrig till showen allt blev typ fel Natti pruppade typ precis i varje inspelning så vi garvade hela tiden åt henne sen det nåt kul !   jag sa  "dina barn var ju oxå med i din kamp 1997 hur gammal är dom nu"
och jennifer sa "ja dom var ju ny födda då så nu är dom 20" hahah pinsamt Jennifer sa efter det  inte fan vet jag vad 1997 är jag trode det var typ för 20 år sedan !! hahah  sedan forsätte  vi men fick aldrig till det! sedan gick vi ner till Johan och sjöng singstar !!det var kul sedan gick vi hem  då frågade jennifer om vi fick sova hos henne ett ja var det natti var lite fördersam om hon ville jag ville och fick Natti ville inte sa hon så det blev bara jag och Jennifer   vi hade det kul så vid typ 22.00 tiden skulle vi bädda! så vi gick in på henne´s rum och började prata så när vi skulle gå och hämta madrasserna så hade alla gått och lagt sej så vitog lite fika sedan hede vi vatten i ansiktet  så vi skulle inte vara så trötta för vi tånkte kolla på  Bombay dreams så vi gick in på henne´s  rum och tog på oss våran pyjamas sedan började vi prata  sedan sa jennifer -- Hilda säger att man kan heta Arnevaise!   och jag     -aa det kan man oxå!  och jennifer - vem fan vill heta de?? jag började garva direkt hehehhe  sedan blev jag och jennifer törstiga så vi gick in i köket jennifer hade ett glas som hon hade andvänt precis tappade hon det och glaset gick sönder i bitar så vi fick lov att damsuga hehe !  sedan kollade vi på filmen och sen la vi oss !! jennifer vaknade kl 03.00  och hade ont i magen hon gick på toa flera gånger  och mådde dåligt  så på morgonen kl. 06.00 hörde jag henne hosta inne på toan och det låte inte trevligt så efter en stund kom hon in och sa att hon hade spytt  jag stannade kvar en stund  gick ja ungefär vi 08.30 för jag ville ju inte bli sjuk innan julen så jag bara gick !

hoppas du blir frisk pöss kram // fanny


Hallå gumman
Ja det var tråkigt att Jennifer blev sjuk! Men nu är hon frisk igen och äter som en häst! Heheheheh...
Kram Sus

2007-12-21 | 10:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback