fredag - PARTY!

idag var det skola som vanligt men vi slutade 12.20 det var skönt jag hängde med freja efter skolan
vi sjöng karoke satt på datorn dansade och  hade kul !
sen gick jag hem men först tog jag en snabb titt på  ur optik för jag skulle
ju på party hos Johan! det är den enda killen i klassen!!! sen gick jag hem  jag åkte nästan  direkt
jaa det gjorde jag .jag skuller köpa presenten jag köpte ett halsband men den hockeyskridsko
mm man få väll hoppas han blir glaad sen åkte jag hem och gjorde årning mej för
partyt jag hade på mej en svart tunika med blommer på dom var lite mörkare den är jätte fin
sen sminkade jag mej !! sen for jag dit all tjejer var samlade  vi gick och åt  det var smarig TACOS=)
på bordet stog det änglar vid varje tarllik man fick en var efter det öppnade han paketen
han blev glad tror jag han tog på sig den direkt!
fast det var mest tjejerna som var intresserad av den haha =-)
sen gick vi upp på han´s rum vi hede på MUSIK vi  skruvade upp på högsta volume vi'
dansade hoppade i hans säng  låg under täcket vi hade så himla kul hehe=-)
sen gick vi ner och gjorde charder det var jätte kul !
sen gjorde vi dumle leken  det är kul man
slår en tärning om man får en 6 då får man ta på sig vantar och en keps man tar upp gaffel och kniv
sen försöker man ta av pappret av dumlen om man får upp det få man äta upp den
fast det är inte så ofta man får det för under tiden då forsätter dom att slå tärningen få dom
en 6 så är det bara att byta !!
sen så gjorde vi lappar där det stog 1 2 3
det var två 1 två 2 och två 3   om jag tog lappen 2 och en annan hade den så dansade man
med den  men rur fick jag dansa med erika,jennifer,alva och natti!
osså trog vi lappar där vi bestämde  vad vi skulle dansa
 det var mellan  tryckare,hip hop,tango och hård rock
det var jätte kul    natti fick dansa med johan
alva oxå och jennifer  hehe stackarna! haha
sen var kl 21.00   då slutade allt men jag freja,jennifer och erika stannade kvar
vi lekte ryska posten jennifer pussade johan hahahhahhahahha
jag pussade han på kinden det är inte så att jag gilar han  !! ingen annan iklassen heller
men högst 6 st har varit hop med han tur jag har i allafall inte det men han är jätte kär i Alva
det är han favvo sen Erika sen Hilda !! haha  Johan är jag helst vän med !!
vi hade kul vi stannade kvar  tll 23.00 det var hahha kul menar jag sen  åkte vi hem!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback