dagen efter julafton=)

idag har jag först ut och gått på promenad hela familjen senare typ vid 5 tiden åkte vi till mormor och morfar vi skulle äta mat där Erika var där Jennifer med och alla andra kusiner och mostrar men inte Malin vår moster hon bor ju i Göteborg !! det var synd :( jag och erika och jennifer vi hade kul senare på kvällen bestämde vi att vi skulle sova hos Jennifer och det gick när jag kom till Jennifer var Erika redan där dom ritade !! vi bäddade typ direkt!! sedan åt vi kvällsfika ! och sen spelade vi kort sen kollade vi på film "Bombay dreams" vi såg inte hela vi stoppade typ när det hade gått en stund för vi var så trötta och sen på morgonen vaknade jag me att jag låg på golvet hihi sen kollade vi resten av filmen och åt frukost sen vi 1 tiden gick jag hem eller jag fick skjus av Marre !!

// Fanny <3<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback