Bingo!

idag har jag varit med Erika vi har haft kul först var jag hos henne sen var hon hos mej!!  vi gjorde inte så himla mkt.. men under tiden vi var med varandra !! hade vi kul !! för jag var klart med  "The sweetest girl to this world"   hahah! sedan kom mamma och pappa hem för dom var istan sista minuten innan christmas!! gud  vad jag längtar så himla mkt.. !! sedan ikväll så har vi spelat Bingo uppsittarkväll !!  men vi har inte vunnit än och vi  har ätit mamma goda blåbärs paj!! det var gött  och glass såklart!! nu längtar jag till imorrn jag och Carro ska sova med varandra eller jag  ska sova på hennes bäddsoffa och Carro i sin säng och imorrn ! ska vi äta julfrukost hos moster A-K och Figo,Erika,Emil,Cissi och Håkan !! undra vem som för nöten i gröten hahaha!! sen på kvällen ska vi fira med farmor&farfar och jag ska oxå säga Grattis till moster Susanne!! hon fyller år på julafton!! gud vad jag längtar och jag glömde nästa plus att vi har klätt granen :-) image29
hoho finns  det några snälla barn här? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback